Dags för bortamatch mot Jönköping!

12 november 2017 08:55

Idag 16:30 spelar Storvreta IBK borta mot Jönköpings IK borta i Jönköping och ni ser matchen på SSLplay.

Storvreta vann senaste i en tuff match mot Växjö Vipers hemma i IFU Arena och Henrik Stenberg bjöd på rejäl målshow! Stenberg stod för 4 mål i 10-6 segern.

Nykomlingarna Jönköping inledde SSL svagt men har nu två raka segrar. Man körde över Örebro med hela 10-3 och sen tog man en riktigt meriterande seger mot IBF Falun med 8-5, en match där Jönköpings målvakt Filip Bergman stod för en fantominsats.

Du ser Jönköpings IK mot Storvreta IBK 16:30 på SSLplay här. En match kostar 89:- eller så kan du köpa månadsabbonemang för 249:-, välj gärna att stödja Storvreta IBK.

Under morgonen tog Storvreta IBK bussen mot Jönköping och den planerade uppställningen på morgonen är enligt nedan.

I mål
Jacob Pettersson