After Work på IFU på fredag!

11 april 2019 16:23

Imorgon, fredag, är det dags för ny slutspelsfest i IFU Arena. Inför, vad som skulle kunna vara Storvretas sista match i IFU Arena denna säsong, öppnar Sportbaren och Terrassen på IFU två timmar innan match för AW det vill säga 16:30.

Innebandy är som bäst under slutspelet och det har varit härliga, fysiska och fartfyllda matcher under kvartsfinalserien och början av semifinalserien mot IBK Dalen. Första semifinalen blev en riktig nagelbitare som fick avgöras på övertid.

Fredag är det dags för ny semifinal! Matchen tekar igång 18:30 men både Sportbaren och Terrassen öppnar hela två timmar innan matchen för AW. Det kommer finnas fina erbjudanden på öl, Arenaburgare och en härlig buffémeny som du hittar nedan.

Inför matchen bör du dessutom ladda ner Storvreta appen och vara en del av vårat intro, läs mer här!

Du hittar biljetter till matchen här.

Välkomna på AW i IFU på fredag!

Terrassens buffémeny:

• Kryddiga Nötfärsburritos serveras med passande tillbehör av sallad och dipsåser - gräddfil, hummus, tzatziki, guacamole, ostsås samt nachos och friterad klyftpotatis

• Vegetarisk: helt veganska burritos med sojafärs och bönor. med passande tillbehör av sallad och dipsåser - gräddfil, hummus, tzatziki, guacamole, ostsås samt nachos och friterad klyftpotatis

Matchbuffe öppnar 120 min innan match
Pris 125.-
Barnpris 65.-
12-15 år 75.-

Boka plats på Terrassen via [email protected] uppge: Terrassen. alt 018- 20 10 10.

Mat och dryck betalas/faktureras från baren på plats.