06 Jan 1 match
Idag 1 match

Dags för bortamatch mot Örebro Kings

3 december 2017 08:35

Idag är det dags för bortamatch mot Örebro Kings i världens bästa innebandyliga – SSL. Matchen drar igång 13:00 och du ser den på SSLplay.

Örebro har haft det tungt sista tiden och har förlorat de fem senaste matcherna. Störst fokus sista tiden dock nygamla tränaren Marco Juuska som tog upp Örebro till SSL men sen inte fortsatte som tränare då han inte fick ihop det. Men nu är han tillbaka, får det effekt direkt? Dessutom har Örebro Kings gått ut med att 16-åringen Emil Ruud ska få starta sin första match i SSL, är det en ny stjärndebut på gång?

Storvreta har sett starka ut senaste matcherna, inte minst efter upphämtningen mot Team Thorengruppen senast. Albin Sjögren har ju dessutom klättrat upp till delad ledning i poängligan, en position han nog helst inte delar. Storvreta spelade dessutom mot Örebro i hemmapremiären av SSL och förlorade på övertid 4-5 så här finns revanch att hämta!

Du ser matchen mot Örebro Kings 13:00 på SSLplay här. En match kostar 89:- eller varför inte teckna månadsabonnemang för 249:- och välja att stödja Storvreta IBK.

Storvreta startar enligt nedan

I mål