06 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match
Idag 1 match

Välkomna till den nya hemsidan!

26 juni 2017 11:41
Förening

I ett nytt samarbete genom SEI har SportsEditing skapat en ny plattform för alla SSL-föreningars hemsidor. Nu är Storvreta IBK:s variant klar för lansering.

– Det är ytterligare ett steg i det strategiska arbete vi genomför för att stärka SSL som varumärke och dess medlemmar, klubbarna, berättar SEI:s ordförande Krister Kalte.

Senaste månaderna har det pågått ett hårt jobb för att få klart lanseringen av den nya hemsidan och nu kan ni äntligen ta del av den. Det finns detaljer kvar att jobba med men det är samtidigt ett kontinuerligt arbete med att få fram en så bra hemsida som möjligt, oavsett plattform.

Det finns en hel del nytt med hemsidan, inte minst att den är enormt mobilanpassad.

Menymässigt så hittas huvudmenyn högst upp till vänster och en alternativ meny längst ner. För att komma till startsidan kan man bl.a. klicka på den centrerade lilla örnloggan på toppen av hemsidan.

Även om sidan är SSL-anpassad så hittar ni givetvis fortfarande information och nyheter kring alla våra lag och aktiviteter här på hemsidan precis som vanligt.

Det finns en del nyheter på hemsidan men de äldre nyheterna finns arkiverade och är i dagsläget inte tillgängliga för allmänheten.