”Det kommer bli en enorm fest imorgon!”

14 mars 2018 20:57

Imorgon, torsdag, drar den första kvartsfinalen mot FC Helsingborg igång 19:00 i IFU Arena. Många av Storvretas partner bjuder på biljetterna gratis och de har gått åt som smör i solsken! Marknadschef Robert Andersson berättar.

− Det går väldigt bra! Systemet är ju extremt smidigt, bara klicka på en länk och fylla i några uppgifter så får man en bekräftelse via mejl. Enkelt är bra.

Kan vi förvänta oss en publikfest?
− Det kommer bli en enorm fest imorgon! Vi närmar oss slutsålt men det finns fortfarande platser kvar. Vi kommer dessutom erbjuda ståplats till så många som möjligt. Kommer alla som bokat biljetter så sätter vi nog ett nytt publikrekord. Det vore kul för laget och kul för alla supporters.

Känns som atmosfären varit på topp denna säsong tack vare en grym publik ledda av Red Eagles?
− Vår klack Red Eagles har gjort en grymt bra säsong, minst lika bra som killarna i laget skulle jag säga. De driver upp atmosfären som får arena att koka och manar på killarna att jobba stenhårt i varje byte. Nu är det slutspel och då steppar vi upp stämningen ytterligare så haka på Red Eagles imorgon!

Vad tror du det blir för match?
− Jag tror det blir en intensiv och offensiv match med mycket mål. Precis som innebandy ska vara helt enkelt. Längtar redan! Avslutar Robert Andersson.

Du hittar länkar till våra partners bokningssidor här!