06 Jan 1 match
13 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match

Robin Nilsberth ”Sommaren har varit helt fantastisk”

9 augusti 2018 06:58
Storvreta Summercamp

Denna vecka hittar vi Storvretas stjärnor i IFU Arena som ledare för Storvreta Summercamp. Vi kollar läget med Robin Nilsberth som varit på äventyr i Spanien under sommaren och som styrt upp några lägerpass i veckan.

Hur går det för dig på Summercampen?
− Det har gått bra. Roligt att vara tillbaka i hallen och träffa kidsen! Det är många som varit med i flera år, så det känns som ett gott betyg till campen, konstaterar Robin Nilsberth.

Vad lär du deltagarna?
− Dels berättar jag lite om vardagen som SSL-spelare och sen såklart lite tips och trix i spelet. Jag fokuserar mycket på skottet!

Hur har sommaren varit?
− Sommaren har varit helt fantastisk. En tid att vila skallen från innebandyn och ägna mer tid åt familj och vänner, fortsätter han.

🌴🌴🌴

A post shared by Robin Nilsberth (@robinnilsberth) on

Vad hittade du på i Spanien?
− Vi var där med kompisar och hade det bra. Mycket sol, bad och bra mat. Vi testade bland annat på river walk uppe i bergen som var häftigt.

Blev det för fyspass där?
− Absolut! Vi har haft egna program som vi följt under sommaren. Det blev fokus på mycket löpning!