Storvretas partners delar ut biljetter till Mullsjömatchen!

10 november 2017 16:55

Missa inte publikfesten som våra partners bjuder på! Nu på måndagkväll kommer en mängd Storvreta partners att börja dela ut biljetter till matchen mot Mullsjö!

På måndag kommer mer information men vi kan redan nu avslöja att våra partners gått ihop för att se till att matchen mot Mullsjö blir något riktigt extra! Biljetterna kommer att vara kostnadsfria och delas ut i olika former. – Det här är en idé som våra partners själva kommit fram till. Tillsammans vill de bjuda Storvretas supporters på en riktig publikfest nästa söndag. Utöver detta så kommer denna match bli ett event av sällan skådat slag då samtliga partners kommer finnas på plats med olika aktiviteter, säger marknadschef Robert Andersson.

Matcherna mellan Storvreta IBK och Mullsjö blir alltid något extra! Med ett antal nyförvärv som Anton Vestlund som var med i EFT senast har dessutom Mullsjö tagit ytterligare kliv denna säsong och jagar Storvreta i tabellen. Storvreta ligger två med 18 poäng och Mullsjö fyra bara tre poäng efter.
– Det är ingen slump att de valt att bjuda på matchen mot Mullsjö. Det kommer bli en härlig fight mellan två lag som jagar SM-guld!

Även om det alltså kommer vara gratis att gå på matchen kommer det inte handla om att bara dyka upp på IFU Arena på matchdagen.
– Nej, våra partners har köpt ett stort antal biljetter som de själva kommer ansvara för att dela ut, till exempel via länk som de kan lägga upp på sin hemsida eller Facebooksida men det avgör de själva.

Håll ett öga på hemsidan på måndagkväll för information kring släppet!