06 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match
Idag 1 match

Storvreta IBK och Andreas Harnesk har kommit överens om ett 2-års kontrakt.

12 mars 2018 14:47

Andreas Harnesk har trots sin ringa ålder en stor och bred erfarenhet av elitinnebandy. Han kommer närmast från Linköpings damlag som han tog över efter jul. Hans främsta är att föra IKSUs damer till SM-guld förra året.

• Vi i Storvreta är väldigt glada att kunna knyta Andreas Harnesk till oss till vår elitverksamhet till nästa säsong. Vi gillar den fartfyllda, offensiva innebandy han står för och vi ser fram emot nästa säsong säger vice ordförande Johan Carlström Storvreta IBK.

– Känns fantastiskt bra! Storvreta har varit favoritklubben sen jag var liten. En vinnande kultur som det ska vara kul att vara med om, säger Andreas Harnesk och fortsätter.

– Jag har varit lyckligt lottad och många har hört av sig. Storvreta har varit som en dröm länge, det känns stort

Andreas Harnesk kommer fortsättningsvis fortsätta hjälpa landslaget som läktarcoach.