"Äntligen börjar slutspelet"

16 mars 2019 18:05

Storvreta tog hem serien och tog poängrekord! Sen valdes Sirius som kvartsfinalmotståndare. Tränare Andreas Harnesk ser fram emot den kommande slutspelsfesten som börjar nu på torsdag!

− Äntligen börjar slutspelet, vi i laget har tränat hårt länge för att vara väl förberedda inför det. Jag tycker att alla lagen vi får välja mellan är bra innebandylag, det gäller att vi tar uppgiften på allvar och är ödmjuka samt fokuserade på vad vi ska göra, konstaterar huvudtränare Andreas Harnesk och fortsätter.

− Att välja Sirius känns givet för oss av en anledning, vi unnar Uppsala-publiken att få gå på flera heta derbyn. Sirius har gjort en bra säsong och är värda sin plats i slutspelet. Sen tror vi, såklart, att om vi spelar som vi vill blir vi otroligt svårslagna.

Torsdag 21 mars är det äntligen dags för den första kvartsfinalen och den spelas i IFU Arena med trolig start 19:15.

En stor del av Storvretas partners har köpt upp alla biljetter för att bjuda tillbaka till alla Storvretas supporters och kommer att ge ut biljetterna gratis!

Biljetterna släpps 12:00 på måndag på vår ordinarie biljettsida här!