Dags för match mot Jönköpings IK

25 februari 2018 08:55

Idag 16:00 spelar Storvreta IBK mot Jönköpingks IK i IFU Arena och här får du förutsättningarna för matchen.

Det är tabellettan Storvreta IBK som tar emot tabelltian Jönköpings IK. Storvreta har vunnit sina nio senaste matcher! Senaste matcherna har Storvreta bjudit på målfest efter målfest eller vad sägs om följande segerrad: 15-5, 8-3 och 12-8.

Men största av allt givetvis att Jesper Berggren når 535 matcher i högsta serien, mest av alla genom historien och han ska hylla innan matchen!

Du köper biljetter till matchen här!

Jönköping är bara två poäng från en slutspelsplats och pressade IBF Falun borta i Falun senast, förlust 6-8 men inte långt ifrån poäng. Matchen innan dess var seger hemma med 7-6 över Örebro, målrikt värre även där alltså! Poängbäst i Jönköpings IK så här lång är Rickard Hessmer med 23 mål och 17 assist på 27 matcher.

Dagens matchvärd EM Home Uppsala har med sig sängar att prova och bjuder på finfina tröstpris till 50/50 lotteriet. Dessutom har de ordnat en riktigt rolig tävling till en av pauserna! Hos EM Home Uppsala hittar du ett stort utbud av genomtänkta soffor, välbyggda matgrupper, sköna sängar och andra inspirerande inredningsdetaljer. Dit går du om du efterfrågar kvalitet och samtidigt vill kunna hitta det som är lite mera du. Du hittar deras hemsida på www.emhome.se.

Du köper biljetter till matchen här!

Storvreta IBK startar som följer:
I mål
Jacob Pettersson