06 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match
Idag 1 match

Dags för bortamatch mot Dalen!

16 december 2018 14:59

Nu är det snart äntligen dags för SSL att dra igång igen! Storvreta börjar med bortamatch mot IBK Dalen om några timmar och här hittar du Storvretas startformationer.

Storvreta gick in i uppehållet med sju raka segrar som lett till en andraplats i SSL-tabellen. Dalen förlorade mot Kalmarsund senast men vann mot Storvreta i IFU Arena i första omgången med 6-10 så Storvreta har revansch att utkräva!

Storvreta saknar en del spelare till dagens match. Du hittar startformationerna nedan.

Du ser matchen mot Dalen på SSLplay här! Teckna gärna månadsabbonemang och välj att stödja Storvreta IBK!

Efter matchen väntar äntligen hemmamatch mot Pixbo Wallenstam 19:00 torsdag den 20 december!

Missa inte vårat julerbjudande! Köp biljetter till matchen mot Pixbo och få biljetter till hemmamatchen mot Lindås! Du hittar julerbjudandet här.

Så här startar Storvreta IBK borta mot IBK Dalen idag:

I mål
Viktor Klintsten