06 Jan 1 match
13 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match

Dags för sista grundseriematchen!

16 mars 2019 12:59

Strax är det dags för sista matchen i grundserien av SSL. Storvreta spelar borta mot FC Helsingborg med start 15:00 och här hittar du hur Storvreta startar och mer!

Då är det strax dags för den tabellmässigt betydelselösa matchen borta mot FC Helsingborg.

Det stora målet med matchen är givet, att gå in i slutspelet med sju raka segrar och en bra känsla för laget och spelarna.

Albin Sjögren har sex poäng upp till Johannes Wilhelmsson i toppen av poängligan så det krävs många poäng för att försvara poängligatiteln.

Matchen borta mot Helsingborg börjar 15:00 och du ser den på SSLplay här!

Oavsett dagens resultat så har Storvreta vunnit serien och kommer att få välja kvatsfinalmotståndare först. Den första kvartsfinalen kommer sen att spelas torsdag den 21 mars i IFU Arena.

En stor del av Storvretas partners har köpt upp alla biljetter för att bjuda tillbaka till alla Storvretas supporters och kommer att ge ut biljetterna gratis!

Biljetterna kommer att släppas klockan 12:00 på måndag!

Information om hur man får tag på biljetter och detaljer kring spelschemat kommer här på hemsidan så fort de är klara, troligtvis efter grundseriens slut.

Storvreta startar enligt följande mot FC Helsingborg:

I mål
Viktor Klintsten